پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
دانلود پچ بازی PES 2013 با عنوان PESEdit 2013 Patch 3.7
نوشته شده در شنبه 4 خرداد 1392
بازدید : 1120
نویسنده : عرفان

 دانلود پچ بازی PES 2013 با عنوان PESEdit 2013 Patch 3.7

پچ جدید بازی Pes 2013 توسط گروه PESEdit منتشر شده که با نصب این پچ از قابلیت های جدیدی در بازی پیس ۲۰۱۳ خود بهره مند خواهید شد . گروه PESEdit نام رسمی ترین و معتبرترین گروه در ارائه پچ های بازی محبوب Pro Evolution Soccer یا به عبارت خلاصه PES می باشد. هر ساله همراه با آمدن نسخه های جدید این بازی ، این گروه نیز دست به ارائه پچ هایی در جهت تکمیل و بهبود شرایط و کاهش هرچه بیشتر نقاط ضعف بازی می پردازند. این پچ ها زمان مشخصی ندارند و ممکن است در یک هفته ۲ پچ و یا در ۳ماه حتی یک پچ هم عرضه نشوند. اکنون این گروه ، آخرین و جدیدترین پچ خود که ورژن ۳٫۷ می باشد را برای بازی PES 2013 عرضه کرده اند. در ادامه مطلب می توانید تغییرات صورت گرفته را مشاهده نمایید و این پچ را به صورت کاملا رایگان از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

 

pes2013 pc cover small دانلود پچ بازی PES 2013 با عنوان PESEdit 2013 Patch 3.7
 
 
 
 
 

:: برچسب‌ها: دانلود , پچ , بازی PES 2013 , با عنوان , PESEdit 2013 Patch 3 , 7 ,



دانلود بازی FUSE برای PS3
نوشته شده در شنبه 4 خرداد 1392
بازدید : 1069
نویسنده : عرفان

 دانلود بازی FUSE برای PS3

برخی سودجویان در صدد بدست آوردن ماده اولیه ای بسیار کشنده و خطرناک به نام Fuse هستند که توسط ایالات متحده در سال ۱۹۴۰ کشف و ضبط شده است. انگیزه برای تحقیق و مطالعه روی این ماده، ساخت چند سلاح مرگبار توسط آمریکا برای حکمرانی در سراسر دنیا و از بین بردن رقبا بوده است. گفته می شود که اسلحه های تولید شده توسط Fuse می توانند فجایع بسیار بزرگی همچون انفجارهای اتمی حتی در اندازه های وسیع تر را به دنبال داشته باشند. طبیعی است که گروه ها و افراد بسیاری به دنبال کسب چنین ماده ارزشمندی باشند و اتفاقاً بدبختی از آنجایی آغاز می شود که Fuse توسط عده ای منفعت طلب دزدیده و به کشور هندوستان انتقال داده می شود. هر لحظه احتمال می رود که نتایج استفاده از آن نه تنها بشریت، بلکه تمام کره خاکی را در بر گیرد. اینگونه می شود که جوخه Overstrike متشکل از ۴ مأمور کارکشته به سرکردگی دالتون بروکس (Dalton Brooks) وارد ماجرا می شود تا به دنبال ردی از سارقان بگردد و در صورت امکان Fuse را تحویل دولت آمریکا بدهد. آن ها در این راه به نقاط مختلف دنیا، از جمله هندوستان سفر کرده و با موانع بسیاری همچون جهش یافتگان و سارقان مقابله می کنند که این درگیری ها در جریان بازی روایت می شوند. گفتنی است که برای خلق داستان بازی از آقای فیکسمن (Fixman) نویسنده عناوینی همچون Ratchet & Clank استفاده شده است.
 
fuse ps3 cover دانلود بازی FUSE برای PS3
 
 
 
 
 

:: برچسب‌ها: دانلود , بازی , FUSE , برای PS3 , بازی , زیبا , پلی استیشن , 3 ,



دانلود بازی PES 2013 برای PC
نوشته شده در پنج شنبه 2 خرداد 1392
بازدید : 1075
نویسنده : عرفان

 دانلود بازی Pro Evolution Soccer 2013 برای PC

سرانجام نسخه نهایی و کامل بازی محبوب Pro Evolution Soccer 2013 یا به اختصار PES13 برای دانلود آماده شد! در نسخه جدید این بازی تغییرات زیادی صورت گرفته است که به اختصار با توجه به توضیحات وبسایت کونامی می توان آن ها را به این صورت بیان نمود: Total Freedom of Control که به اختصار PES FC جدید نامیده می شود طرح مفهومی جدیدی از کونامی هست .قرار بر آن است که کنترل توپ را بیش تر از انچه که در ۲ شماره اخیر دیدیم در اختیار بازی بازان قرار بدهند. Dynamic First Touch این تکنیک روش دقیقی است برای حفظ و کنترل توپ و جهتی دهی به آن در شرایط مختلف با هر سرعتی .برای استفاده از این تکنیک فشردن دکمه R2 الزامی است.به عنوان مثال توپهای که باسرعت به سمت بازیکن می ایند را می توان با این روش کنترل کرد و به اصطلاح سرعت آنرا کشت. Full Manual Shooting and Full Manual Passing همان طور که از اسم این تکنیک پیداست کنترل کامل دستی در هنگام پاس دادن یا شوت زدن امکان پذیر شده است.با این تکنیک حتی می توان زاویه و ارتفاء شوت رو انتخاب کرد.این تکنیک برای اولین بار در یک بازی شبیه ساز به کار خواهد رفت.برای بهره وری از این تکنیک نیاز به تمرین و ممارست زیادی خواهد بود. Dribbling در این تکنیک سرعت حمل توپ و اجرای تکنیک ها تغییر کرده و با استفاده از کلید R2 می شود سرعت دریبلینگ رو کم یا زیاد کرد این تکنیک حتی دست بازیباز رو در اجرای تکنیکهای مختلف باز می گذارد.یکی از قابلیتهای این تکنیک ایجاد محافظ برای توپ هست بدین ترتین که بازیکن با استفاده از قدرت بدنی حفاظی رو برای توپ ایجاد می کند و ضرب بازی رو کی گیره تا هم تیمی ها بتوانند در فضای باز جایگزین بشوند.دریبل ۳۶۰ درجه هم هست و هنوز فراموش نشده است… . برای دانلود بازی برای اولین بار میان وبسایت های ایرانی از وبسایت دانلودها، می توانید به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

 

pes2013 pc cover small دانلود بازی Pro Evolution Soccer 2013 برای PC
 
 
 
 
 

:: برچسب‌ها: دانلود , بازی , PES 2013 , برای PC ,



دانلود دوبله فارسی سریال لاک پشت های نینجا 2012
نوشته شده در پنج شنبه 3 خرداد 1392
بازدید : 1997
نویسنده : عرفان

 دانلود دوبله فارسی سریال لاک پشت های نینجا Teenage Mutant Ninja Turtles 2012

 Teenage Mutant Ninja Turtles دانلود دوبله فارسی سریال لاک پشت های نینجا Teenage Mutant Ninja Turtles 2012
 
نام انیمیشن: Teenage Mutant Ninja Turtles 2012 – لاکپشت های نینجا ۲۰۱۲
ژانر: انیمیشن ، اکشن ، ماجراجویی
سال انتشار: ۲۰۱۲
مدت زمان: هرقسمت ۲۵ دقیقه
حجم: هرقسمت ۱۰۰ مگابایت
کیفیت: WebRip 720p
دوبله فارسی

 

خلاصه داستان: سریال جدید لاک پشت های نینجا روایتگر داستان های جدید در مورد ۴ لاک پشت شگفت انگیز به نام های میکل‌آنجلو، لیوناردو، رافایل می باشد که که نینجوتسو را از یک موش (استاد اسپلینتر) که مانند خودشان جهش‌یافته و انسان‌گون است می‌آموزند. آن‏‏ها در فاضلاب نیویورک زندگی می‌کنند و به مبارزه دشمنان خود می‌روند…
 
 
 
 
 

 


:: برچسب‌ها: دانلود , دوبله فارسی , سریال لاک پشت های نینجا Teenage Mutant Ninja Turtles , 2012 , دانلود دوبله فارسی لاک پشت های نینجا , لاک پشت های نینجا , دانلود انیمیشن دوبله فارسی ,



دانلود بازی Call of Juarez Gunslinger برای PC
نوشته شده در پنج شنبه 2 خرداد 1392
بازدید : 1080
نویسنده : عرفان

 دانلود بازی Call of Juarez Gunslinger برای PC

سری Call of Juarez عمر کوتاهی دارد، اما یکی از پرفراز و نشیب ترین مجموعه های نسل هفتم است. نسخه اول این بازی در سال ۲۰۰۷ برای PC و Xbox 360 عرضه شد و با توجه به اینکه جزو اولین عناوین اول-شخص ساخته شده برای نسل کنونی بود، با استقبال نسبتاً خوبی مواجه شد. استودیوی Techland بلافاصله کار روی نسخه دوم را شروع کرد و قسمت دوم این بازی را با عنوان Bound in Blood عرضه کرد. با اینکه CoJ: BiB بازی خوبی بود، اما اظهارات عجیب و غریب سازندگان و Ubisoft مبنی بر اینکه بهترین بازی Western تاریخ را ساخته اند، باعث شد تا این بازی بیشتر شبیه یک Hype دیگر از سوی Ubisoft باشد و نه تنها بهترین بازی Western تاریخ نباشد، بلکه در سال بعد و با عرضه Red Dead Redemption عمر این سری پایان یابد.در حرکتی عجیب تر، Ubisoft ساخت قسمت سوم CoJ را در دنیای مدرن تأیید کرد. The Cartel سومین نسخه از این بازی بود که جز یک شکست تلخ، چیز دیگری به ارمغان نیاورد. با این حال، Ubisoft همچنان به ساخت نسخه دیگری از این سری اصرار دارد و در همایش PAX 2012 نسخه جدیدی با عنوان Gunslinger را معرفی کرد. اخیراً نمایشی از بخش های مختلف گیم پلی توسط سازندگان نشان داده شده که در یک نگاه کلی، می توان تغییراتی را در آن مشاهده کرد. بزرگ ترین حرکت مثبت Techland بازگشت به سبک و سیاق نسخه اول بازی است.

 

Call of Juarez Gunslinger دانلود بازی Call of Juarez Gunslinger برای PC
 
 
 
 

:: برچسب‌ها: دانلود , بازی Call of Juarez Gunslinger , برای PC ,



حرفه ای ترین کپی DVD با OpenCloner DVD-Cloner 2013
نوشته شده در پنج شنبه 2 خرداد 1392
بازدید : 936
نویسنده : عرفان

 حرفه ای ترین کپی DVD با OpenCloner DVD-Cloner 2013 10.40.1207

امروزه با توجه به ازدیاد دستگاه های DVD و افزایش این دیسک ها در میان کاربران، آن ها را وادار داشته تا فایل ها و اطلاعات خود را بر روی این نوع دیسک ها قرار دهند. نرم افزارهای مختلفی را می توان نام برد که قابلیت کپی فایل ها و فرمت های دی وی دی را داشته که در این میان نرم افزار DVD-Cloner پیشرفته ترین برنامه کاربردی است که به آسانی DVD را بر روی DVD-R/RW  کپی می کند. این نرم افزار با کاربرد ساده به شما امکان رایت DVD، فیلم و کپی های سفارشی را می دهد. شما می توانید DVD تان را در ۲-۳ دقیقه با همان کیفیت نسخه اصلی کپی کنید. DVD کپی شده می تواند در هر DVD Player اجرا شود. DVD-Cloner از معدود نرم افزارهای backup است که ریپر CSS/DVD دارد. و شما نیازی به دانلود برنامه های دیگر مانند DVD43 یا AnyDVD ندارید. موتور رایت جدید می تواند کپی ۱:۱ انجام دهد، هوشمندانه نوع دیسک را شناسایی کند و مدل های کپی را برای انتخاب شما نمایش دهد. از Blu-ray  ،HD DVDs پشتیبانی می کند و مرحله به مرحله شما را برای رایت آسان راهنمائی می کند.
 

 

OpenCloner DVD Cloner 2013 10.40.1207 حرفه ای ترین کپی DVD با OpenCloner DVD Cloner 2013 10.40.1207
 
 
 
 

 


:: برچسب‌ها: حرفه ای ترین کپی , DVD , با OpenCloner DVD-Cloner 2013 ,



ضبط فعالیت های خود با Movavi Screen Capture
نوشته شده در پنج شنبه 2 خرداد 1392
بازدید : 929
نویسنده : عرفان

ضبط فعالیت های خود با Movavi Screen Capture SE 4.3.0

مهم نیست که هدف شما از ضبط تصویر نمایش کامپیوتر خود چیست – ایجاد ویدیوهای آموزشی، آماده سازی یک پروژه دانشگاهی، ضبط یک مکالمه ی تصویر از دوست خود در دوردست، یا مستند سازی باگ های یک نرم افزار – نرم افزار فوق حرفه ای Movavi Screen Capture با قابلیت فیلم برداری ۶۰ فریم بر ثانیه از صفحه نمایش شما با امکاناتی انعطاف پذیر به شما اجازه می دهد تا تمامی فعالیت های صفحه نمایش خود را ذخیره نمایید و با بهترین کیفیت آن ها را ذخیره کنید. شما می توانید توسط این نرم افزار حتی در حالت تمام صفحه نیز به ضبط تصاویر بپردازید. همچنین در حالی که شما به ضبط ویدیوهای خود پرداخته اید می توانید صداهای آن ها را نیز ذخیره نمایید تا به این منظور هیچ نیازی به نرم افزارهای دیگر نداشته باشد.
 
Movavi Screen Capture SE 4.3.0 ضبط فعالیت های خود با Movavi Screen Capture SE 4.3.0
 
 
 
 
 

 

 

 


:: برچسب‌ها: ضبط , فعالیت های خود , با Movavi Screen Capture ,



دانلود بازی The Incredible Adventures برای PC
نوشته شده در پنج شنبه 2 خرداد 1392
بازدید : 964
نویسنده : عرفان

 دانلود بازی The Incredible Adventures برای PC

اگر با موجودات افسانه ای مانند گرگ نماها، خون آشام ها، ارواح و… آشنایی داشته باشید، حتماً شکارچی قدیمی این موجودات که آبراهام ون هلسینگ (Abraham Van Helsing) نام دارد را نیز می شناسید. برای او مبارزه با دراکولا یا یک گرگ نما تفاوتی ندارد. ون هلسینگ دارای قدرت ها و تجهیزات منحصر به فردی است که همیشه به او در این مبارزات کمک می کنند. استودیوی NeocoreGames مدتی است که در حال ساخت بازی ای بر اساس این شخصیت است. The Incredible Adventures of Van Helsing یک بازی Hack and Slash مانند God of War یا Castlevania نیست، بلکه یک عنوان نقش آفرینی به سبک Diablo و Torchlight است. بخش داستانی بازی دارای ۳ بخش مختلف است که بازیکنان بین آن ها در گردش خواهند بود و شهرها، ساختمان ها و مأموریت های گوناگونی را پشت سر خواهند گذاشت. در این بین، باید با موجودات بسیار قدرتمندی مبارزه کنید که برای پیروزی بر آن ها باید کارهای زیادی انجام دهید تا بسیار قوی شوید. هر چقدر که دشمنان را از بین ببرید، Level Up خواهید شد و به نیروهای فراوانی دسترسی پیدا می کنید. سیستم ارتقاء قدرت ها به صورت درختی است و شما می توانید هر کدام را که دوست دارید، برای شخصیت خود انتخاب کنید. هر بار که کسی را می کشید، آیتم هایی را بدست می آورید که می توانید آن ها را در زمان مبارزه ها فعال کنید.
 

 
 
 
 
 

 

 

:: برچسب‌ها: دانلود , بازی , The Incredible Adventures , برای PC ,



دانلود بازی Tomb Raider برای PC
نوشته شده در چهار شنبه 1 خرداد 1392
بازدید : 1198
نویسنده : عرفان

 دانلود بازی Tomb Raider برای PC

Tomb Raider – لارای جوان در کشتی “استقامت” به سمت اولین ماجراجویی زندگی اش سفر می کند. مقصد، جزیره ای است در نزدیکی سواحل کشور ژاپن که مکان مناسبی برای یک گردش باستان شناسی به نظر می رسد. اما ناگهان مقصد تغییر می کند! طوفانی سهمگین باعث متلاشی شدن کشتی می شود و امواج دریا لارای نگون بخت را به ساحل جزیره ای ناشناخته می رسانند. او وحشت زده و زخمی در محیطی خطرناک به دام می افتد و باید برای نجات جانش و مخفی ماندن از چشم ساکنین وحشی جزیره دست به کارهای نا متعارفی بزند.این قصه کلی پنجمین بازی از مجموعه توم ریدر است که توسط کریستال داینامیکس ساخته می شود. در چند سال اخیر همواره شاهد علاقه مفرط سازندگان برای ایجاد تحول در این فرانچایز پرطرفدار بوده ایم. سال ۲۰۱۰ بود که “لارا کرافت و نگهبان روشنایی” منتشر شد و مورد استقبال اهالی بازی قرار گرفت. اما گویا سازنده ها از اثر خود راضی نبودند و بلافاصله شروع به ساخت بازی دیگری از مجموعه توم ریدر با درون مایه ای کاملا متفاوت نمودند. طبق گفته آنها، بیشتر افراد مشغول روی پروژه ی ساخت این بازی، تجربه حضور در عناوین قبلی توم ریدر را دارند و تمام تلاش تیم سازنده، روی ایجاد حس اضطراب ناشی از خطرات محیطی و انگیزه تلاش برای بقا متمرکز شده است.
 
 Tomb Raider PC دانلود بازی Tomb Raider برای PC
 
 
 
 


:: برچسب‌ها: دانلود , بازی Tomb Raider , برای PC ,



دانلود مستند Big Bugs 2012
نوشته شده در چهار شنبه 1 خرداد 1392
بازدید : 1021
نویسنده : عرفان

 دانلود مستند Big Bugs 2012

 
 Big Bugs 2012 cover دانلود مستند Big Bugs 2012
 
نام مستند:  Big Bugs – حشرات بزرگ
سال انتشار: ۲۰۱۲
زبان: انگلیسی
مدت زمان: ۵۲ دقیقه
حجم: ۴۳۳ مگابایت
کیفیت: BDRip 720p
زیرنویس انگلیسی : ندارد
خلاصه داستان : دنیای حشرات می تواند به اندازه ی دنیای پستانداران شکارچی بزرگ جذابیت داشته باشد اما کمی عجیب تر در ظاهر و رفتار! برای کشف این دنیا، با ما در سفری عجیب و دراماتیک همراه شوید تا دنیای مورد تصور شما را به تصویر بکشیم. برای مثال، مانتیس یک حشره ی تاثیر گذار است، با پاهای جلویی جهنده و چشمان پیچیده ی بسیار بزرگ، و اگر او را از نزدیک مشاهده کنیم او با چشمان تیزبین خود در لحظه ای شکار خود را گرفته و او را می خورد و …
 
 
 
 


:: برچسب‌ها: دانلود , مستند , Big Bugs 2012 ,



دانلود بازی Far Cry 3 Blood Dragon برای PC
نوشته شده در چهار شنبه 1 خرداد 1392
بازدید : 1048
نویسنده : عرفان

 دانلود بازی Far Cry 3 Blood Dragon برای PC

 

Far Cry 3 Blood Dragon سری جدید آخرین نسخه بازی اول شخص تیر اندازی اول شخص و دارای دنیای باز Far Cry 3 می باشد که توسط شرکت Ubisoft Montreal ساخته شده است. محیط این بازی یک جزیره زیبای دارای محیط های باز می باشد که ستاره فیلم های اکشن دهه ۸۰ مانند ترمیناتور و بیگانگان یعنی Michael Biehn در نقش شخصیت محبوب این سری بازی ها Rex Colt قرار گرفته است و باید مراحل بازی را برای شکست دادن ارتش Cyborg سپری کند. داستان بازی در سال ۲۰۰۷ رخ می دهد. Ubisoft گفته است که بازی به سبک بازی های قدیمی دهه ۸۰ شکل گرفته است. جایی که شما باید دل دختر داستان را بدست آورید، دشمنان را بکشید و دنیا را نجات دهید. دنیا در معرض جنگی هسته ای قرار گرفته است و برای نجات آن باید مسیرهایی برای صلح پیدا کرد. Far Cry 3: Blood Dragon یک بازی تیر اندازی مستقل بدون نیاز به بازی اصلی Far Cry 3 می باشد. این بازی برای کامپیوتر در تاریخ ۱ می منتشر شده است. موسیقی های این بازی همگی توسط شرکت Melbourne electronic ساخته شده اند. نیروی نظامی A U.S. cyborg باید راهی برای صلح و از بین رفتن خطرات جنگ هسته ای را پیدا کند. برای این کار باید سلاح هسته ای قدرتمند موجود در این جزیره را پیدا کنند. کماندوی محبوب Rex Power Colt برای بدست آوردن اطلاعات در این زمینه و اتفاقاتی که در این جزیره می افتد ، به آنجا می رود…

 
Far Cry 3 Dragon Blood pc cover دانلود بازی Far Cry 3 Blood Dragon برای PC
 
 
 
 

 


:: برچسب‌ها: دانلود , بازی Far Cry 3 Blood Dragon , برای PC ,



بازی هیجان انگیز Fish Out of Water – آیفون و آیپد
نوشته شده در چهار شنبه 1 خرداد 1392
بازدید : 1039
نویسنده : عرفان

 بازی هیجان انگیز Fish Out of Water – آیفون و آیپد

 

بازی Fish Out of Water جدیدترین محصول کمپانی معروف Halfbrick است که قبل از این بازی‌های محبوبی همچون Fruit Ninja و Jetpack Joyride را عرضه کرده است. بازی Fish Out of Water داستان ۶ ماهی است که در تلاش هستند از اقیانوس‌ها عبور کرده و به دنیایی تازه قدم بگذارند. برای این کار شما باید ماهی‌ها را از درون آب به بیرون پرت کنید تا آن‌ها با عبور از بین ابرها و پرواز در آسمان، تا جایی که می‌توانند پیش بروند. البته همه‌چیز به همین سادگی نیست و وضعیت همیشه در حال تغییر است. این بازی بسیار سرگرم‌کننده است و امتیاز بالایی در App Store دارد. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به iOS 5.0 و بالاتر نیاز دارید.
 
fish out of water بازی هیجان انگیز Fish Out of Water   آیفون و آیپد
 
 
 
 

 


:: برچسب‌ها: بازی , هیجان انگیز , Fish Out of Water – آیفون و آیپد ,



دانلود آنتی ویروس قوی و ایرانی شید
نوشته شده در چهار شنبه 1 خرداد 1392
بازدید : 1262
نویسنده : عرفان

 دانلود آنتی ویروس قوی و ایرانی شید

 آنتی ویروس قوی و ایرانی "شید"، ضد ویروس شید با تلفیق دو موتور، استفاده از تکنولوژی های جدید سرعت بخش، محیطی ساده و بروزرسانی بدون در دسترس بهترین گزینه برای کاربران خانگی در ایران است.
قدرت ضد ویروس شید به علت استفاده همزمان از دو موتور خارجی بسیار بالا است. در واقع با تلفیق دو موتور نقاط ضعف موتور ها پوشیده شده و نقاط قوت آنها به هم اضافه می‌شوند.
همینطور از آنجایی که هر موتور از روش های خاصی برای یافتن ویروس های ناشناخته استفاده می‌کند، استفاده همزمان آنها باعث شناسایی بالاتر ویروس های ناشناخته نیز می‌شود. مدت زمان بین تولید ویروس و زمانی که ویروس شناسایی می شود نیز کوتاه تر می‌شود.
 
 
 
 
 


:: برچسب‌ها: دانلود , آنتی ویروس , قوی و ایرانی , شید ,